خدایا بخواب...


سکوتی به وسعت دلتنگی...

ღ♣ஜ♫●•▪Lovely●•▪♫ஜ♣ღ

 

امیدوارم امشب خدا خوابیده باشه
 
چون بد دلم شکسته واگه خدا بشنوه صدامو
 
 ببینه گریه هامو
 
یه روزی یه جایی یه جوری دل اونطرف رو میشکنه
 
اما نمیخوام دلش بشکنه چون خیلی دوسش دارم
 
خدایا بخواب


نظرات شما عزیزان:

عاشق دیوونه
ساعت18:08---4 مرداد 1391
سلامپاسخ:سلام....خواهش میکنم....ماهم ازتو ممنونیم ک ب وبمون سرزدی....بازم منتظرتیم...

silence girl
ساعت18:06---2 مرداد 1391
دعای تو خواب بودن خداست و دعای من بیداریش!هق هق هایم تمامی ندارم!ای کاش بیدار باشد تا بگوید قسمت این بود یا خطای من!



وبلاگ خوشملی دارید!لینکتون کردم مطالبتون رو خوندم و دوس دارم!تنهام نذارید و همیشه بهم سر بزنید!خیلی میسی!پاسخ:مرسی که به ما سر زدی بازم متنظرتیم...


فرشته هفت آسمان
ساعت22:27---1 مرداد 1391
دل کی هست که نشکسته باشه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟من لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت 10:13 PM توسط GhazaleH & ReyhaneH| |


Power By: LoxBlog.Com